TRANSLATE TEXT

petak, 4. rujna 2015.

MOJA TOP LISTA | MY TOP 10 SONGS

HR:Heeej dragi moji, u ovom postu saznat ćete što ja slušam i koja se to glazba vrti na mom mp4 i mobitelu. Ima svašta pa krenimo:

ENG:Heeey my dear, in this post you'll find out what I listen to and what music is always played on my mp4 and on my phone. There's so many so let's start:

TOP 10



(CLICK HERE)







(CLICK HERE)






(CLICK HERE)





(CLICK HERE)






(CLICK HERE)





(CLICK HERE)





(CLICK HERE)





(CLICK HERE)





(CLICK HERE)




(CLICK HERE)




HR:I treći post je pri kraju, nadam se da vam se svidio, ako je lajkajte. U komentar mi ostavite svoje dojmove i svoju najbolju pjesmu. :) Pusaaa do slijedećeg posta, volim vassssss :*

ENG:The third post is ending, I hope that you liked it, if you do press like. In the comment section leave your thoughts and your best song. :) Kisses to the next post!








- xo, Daria

Broj komentara: 6:

  1. Svidio mi se post - moja najbolja pjesma je Jennifer Lopez Dance again

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,više od pola pjesama i ja slušam a najdraža mi Holiday 💟💟💟

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Holiday je stvarno super pjesma, ja sam bila opsjednuta s njom haha :)

      Izbriši