TRANSLATE TEXT

petak, 5. veljače 2016.

IPHONE 6s+ RECENZIJA | IPHONE 6s+ REVIEW

HR: Hej my barbiesss, dobrodošli u moj novi post. Prošlo je puno vremena nakon zadnjeg posta. Pošto sam zadnja godina u Srednjoj školi imam puno za učiti, matura, pripreme, planiranje za budućnost (na koji faks?!). Znači vrti mi se 1000 pitanja i odgovora u glavi i jednostavno ne stignem pisati blog često. Zato ću to ispraviti kada budu praznici.

Ok..dosta pričanja o školi krenimo na novi post:). Već jako dugo sam zaljubljena u iPhone (iOS općenito) mobitele, pff ne mogu opisati. Kad mi se nešto svidi ja sam nonstop luda za tim. Priča je tako i započela... jednog dana na instagramu sam ugledala iPhone i zaljubila se u njega, prelistavala sam stranica i stranica gdje ga mogu kupiti jeftinije ali ništa nisam našla. Počela sam mami pričati kako ga želi, ali ona nije previše obraćala pažnju, nakon nekoliko mjeseci dosađivanja stigao mi je najnajnaj mobitel na svijetu iPhone 6s Plus. Još ne mogu vjerovati da ga imam. Tako je savršeno tanak i predivan. Definitivno sam zaljubljena u njega i moj je favorit veljače haha.

To je ono doba godine opet. Jednom godišnje barem jedan novi iPhone model izlazi. Otkako je iPhone 3G podigao prašinu u svijetu sve više i više ljudi ludi za Apple-ovim proizvodima. Tako smo imali iPhone 3GS, iPhone 4S, iPhone 5s i sada iPhone 6s. Naravno možemo vjerojatno očekivati i iPhone 7 iduće godine, ali postavljam pitanje da li čekati ili ga nadograditi na 6s ili 6s Plus. No, ja nisam htjela čekati već sam dobila iPhone i presretna sam. Ima jako dobru kameru od 12 MP, zaslon je 5,5'', sustav iOS 9, također baterija dulje traje nego kod ostalih modela iPhone-a i to mu je velika prednost. iPhone 6 ne prihvaća SIM kartice, samo NANO SIM. Kamera snima oštre, detaljne slike (majstorski selfiji).


















ENG: Hey my Barbies, welcome to my new post. It's been a long time since the last post. It's my last year in high school so I got a lot to learn, graduation, preparation, planning for the future (in which college to go?!). So I have like 1000 questions and answers in my head and just can't get to write blog more often. Therefore, I will try and write more on my holiday, pinky promise.

Ok..enough talking about school let's move on a new post :). For a long time I was in love with iPhone (iOS in general) mobile phones, pff I can not describe. When I like something I am crazy for it. The story began... one day I saw iPhone on Instagram and fell in love, going through pages and pages, where can I buy it cheaper but I did not find anything. I started to my mom about it, but she didn't pay much attention, after several months of annoyance it really came to me the bestest cell phone in the world iPhone 6s Plus. I still can't believe that I have it. It's perfectly thin and beautiful. I'm definitely in love and it's my favorite haha.

It's that time of year again. Once a year at least one new iPhone model outputs. Since the iPhone 3G raise dust in the world more and more people are crazy for Apple products. So we had the iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 5s, and now the iPhone 6s. Of course, we can probably expect the iPhone 7 next year, but the question is whether to wait or upgrade to 6s and 6s Plus. No, I did not want to wait but I got the iPhone and am delighted. It has a very good camera of 12 MP, the screen is 5.5 '', iOS 9, also battery lasts longer than other models of the iPhone and it is a big advantage of it. iPhone 6 does not accept SIM cards, only nano SIM. The camera captures crisp, detailed images (master selfies).

If you liked this post please give it a thumbs up or leave a comment if you want me to make a ''what's on my phone?'' review. RATE IT UP!

HR: To bi bilo sve u današnjem postu. Nadam se da vam se svidio, ako je lajkajte i komentirajte bilošta ili mi pišite u komentar da li želite vidjeti šta sve imam na mobitelu od aplikacija i ostalog. Puno pozdrava od mene, volim vassss!






- xo, Daria

Nema komentara:

Objavi komentar