TRANSLATE TEXT

četvrtak, 7. siječnja 2016.

RECENZIJA PARFEMA | PERFUME REVIEWS

HR: Pozdrav svima još jedanput i dobrodošli u moj drugi post! Danas sam odlučila pokazati vam kakve sam parfeme dobila za Božić i malo ih opisati. Sjajni su!

ENG: Hello everyone and welcome once again to my other post! Today I decided to show you what perfumes I got for Christmas and I'll describe them a little bit. They are great!

Pa krenimo...

HR: Prvi parfem koji sam dobila je ovaj Lancôme La Nuit Trésor, proizveden od strane L'Oreal-a. Parfem je lansiran u februaru 2015. godine. Miris je flanker originala Tresor iz 1990. Miris dočarava mračnu stranu ruže i miješa note crne ruže. Bočica je dijamantnog oblika ukrašena crnom ružom i mašnicom. Miris je dostupan kao 30, 50 i 100mL.  Od novih slatkiša meni je ovaj definitivno favorit ove zime. Dugotrajan je, zavodljiv, mirisan, nema šanse da ostanete ne primjećeni. Ovaj parfem mi je kupio brat u Austriji, ali nadam se da je dostupan i u Hrvatskoj, Srbiji i BiH. 




             Cijena ovog parfema:
              - u HRK je 366,80kn,
              - u BiH je 93,98 maraka,
              - u Srbiji je 5866,83 dinara.







ENG: The first perfume I received Lancôme Trésor La Nuit, produced by L'Oreal. It was launched in February 2015. The smell is flanker original Tresor from 1990. Smell captures the dark side of roses and mixed notes of black roses. The bottle is decorated in diamond-shaped black rose and it has a bow. The fragrance is available as 30, 50 and 100 ml. Of all sweets this is definitely my favorite this winter. Prolonged is seductive, scented, no chance to stay not noticed. This perfume my brother bought in Austria, but I hope it's available in Croatia, Serbia and Bosnia.



HR: Slijedeći parfem koji sam dobila je Versace Bright Crystal. Upravo ova ružičasta boja bočice daje dojam nježnosti i dočarava mirisnu blagu nijansu. Parfem je dizajniran 2006.g. Osjeća se ta vodena svježina. Obožavam ga! Jedva čekam tople da ga koristim. Ovaj parfem sam kupila u Bipi, dostupan je svugdje u Dm-u, Muller-u i Kozmu.






         Cijena ovog parfema (30mL):
          - u HR je 359,99kn,
          - u BiH je 92,20 maraka,
          - u Srbiji je 5757,91 dinara.







ENG: Next perfume I received is by Versace Bright Crystal. This pink color of the bottle gives the impression of gentleness and evokes fragrant gentle nuance. The perfume has been designed in 2006. year. It feels the freshness of the water. I adore it! I can't wait to use it when it gets warmer. I bought it in Bipa, available everywhere, also in DM, Muller and Kozmo.





I'm not going to keep this long, that's it for this post. If you enjoyed it like it, comment and leave me your impressions of these sweet perfumes. :)
See you in the next post, until then, a nice greeting!


HR: Evo i instagram slike mojih parfema..




HR: Da ne duljim više, to bi bilo sve u ovom postu. Ako vam se ovaj post svidio lajkajte, i u komentar mi ostavite vaše dojmove ovih slatkih parfema. :)
Vidimo se u slijedećem postu, do tada lijepi pozdrav!







- xo, Daria


Broj komentara: 5:

  1. Parfemi su prekrasni ! Posebno mi se sviđa ovaj prvi zbog veoma čudnog dizajna.
    Ako želiš možeš me zapratiti.Javi mi se u komentare na postu da uzvratim. :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Aw thank you and yes I'll follow you, follow me back😄

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello there it would be nice if we follow each other and support each other. let me know when you do an i'll return.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I've followed you sweetheart and I really like your blog style, you're great at it, keep doing what you're doing. Follow me back if you want.

      Izbriši